Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Marie - 21 juli 2013 14:14

Åh vad länge sen det var jag skrev nåt här, men har tänkt flera gånger astt jag ska skriva men det har lixom inte blivit av..

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist, en del roliga saker, en del tråkiga. Kan ju börja med det roliga. Jag har SEMESTER! i 4 härliga veckor, fast 1 vecka av dom har ju redan gått. Alex har varit här nästan hela veckan :) idag ska han dock åka hem eftersom han ska tillbringa en vecka på kollo med start imorgon. Så jag blir ensam veckan som kommer men nästa vecka åker vi och hälsar på mina fd svärföräldrar :) får väl hoppas på bättre väder än vad det har varit den senaste veckan, regn å blåst varje dag typ, Idag är det väl iaf uppehåll men heltäckande moln :(


Det tråkiga som hänt är att vi var tvungen att ta bort våran älskade katt i fredags =/ hon hade förmodligen blivit påkörd av en bil för hon var alldeles stel i bakbenen och sne i ryggen. Sen ville hon inte äta utan låg bara på golvet. Tyckte så synd om henne och ville inte att hon skulle lida mer så hon fick somna in. Så nu är det jättetomt här utan Bebis som alltid skulle sno kudden av mig på nätterna. 


Idag åker jag och Alex till mamma och pappa och hälsar på, ska gosa med kattungen =) får hoppas hon håller sig framme iaf en stund innan hon springer under bron och gömmer sig. Om 4 veckor när hon är 12 veckor flyttar hon hit till mig, kommer bli massa bus då antar jag :)


Nä man kanske ska göra sig iordning lite tills man ska iväg, har iaf duschat så det är klart. Packa det Alex ska ha med sig bör jag väl göra oxå. Får hoppas att jag tar mig i kragen och skriver här lite oftare i fortsättningen. Vet inte om jag har så mkt läsare direkt men om ni skulle snubbla in här så får ni gärna lämna en kommentar så jag vet att det är nån som läser :)


Hej hopp!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards